Autoryzowany dealer Yamaha

Wiadomości Yamahy

1 kwietnia 2021

Yamaha trzy razy na podium w plebiscycie Best Bikes 2021

Best Bikes to plebiscyt miesięcznika „Motocykl”, w którym sami czytelnicy wybierają najlepsze maszyny w poszczególnych kategoriach. Głosowanie odbywa się online i ma charakter międzynarodowy. W tegorocznej edycji Yamaha nie miała sobie równych w segmencie motocykli uniwersalnych, gdzie bezapelacyjnie zwyciężył Tracer 900/GT, oraz w skuterach, gdzie konkurencję pokonał TMAX Tech MAX. Z kolei na drugim stopniu podium w klasie pojazdów o pojemności 125cm3 uplasował się MT-125.

Best Bikes to plebiscyt miesięcznika „Motocykl”, w którym sami czytelnicy wybierają najlepsze maszyny w poszczególnych kategoriach. Głosowanie odbywa się online i ma charakter międzynarodowy. W tegorocznej edycji Yamaha nie miała sobie równych w segmencie motocykli uniwersalnych, gdzie bezapelacyjnie zwyciężył Tracer 900/GT, oraz w skuterach, gdzie konkurencję pokonał TMAX Tech MAX. Z kolei na drugim stopniu podium w klasie pojazdów o pojemności 125cm3 uplasował się MT-125.

Przybliżmy napawających nas dumą zwycięzców! Dużą przewagą głosów może poszczycić się Tracer 900/GT, który od tego sezonu dostępny jest pod nazwą Tracer 9/GT. Ten zaawansowany technologicznie, sportowy turystyk imponuje m.in. 6-osiowym modułem bezwładnościowym, układem wspomagającym kierownicę oraz systemem rozpoznającym pochylenie pojazdu. Płynną jazdę zapewnia w pełni regulowane zawieszenie elektroniczne oraz system quickshift, pozwalający na szybką zmianę biegów w trasie. W standardowym wyposażeniu nie brakuje kufrów i podgrzewanych manetek, niezwykle przydatnych w dalekich podróżach, oraz podkreślającego dynamiczny wygląd, oświetlenia LED. Wrażenia wizualne Tracera 9/GT uzupełnia aerodynamiczna konstrukcja nadwozia oraz wzornictwo i stylistyka nowej generacji.

Kolejny triumfator w swojej kategorii to maksi skuter TMAX Tech MAX. Według czytelników „Motocykla” żaden inny jednoślad z automatyczną skrzynią biegów nie może równać się z jego mocnym silnikiem, bogatym wyposażeniem i zaawansowaną elektroniką – to m.in. system kontroli trakcji, tempomat, podgrzewane manetki i siedzenie czy elektrycznie regulowana szyba. Sztywna, aluminiowa rama, numer jeden w swojej klasie, zapewnia mu także lekkość prowadzenia. Wygląd pojazdu podkręca zawieszenie typu motocyklowego, agresywna linia nadwozia oraz unikalne tylne światło w kształcie litery T. Dodatkowy komfort zapewnia duża powierzchnia schowków oraz bezkluczykowa obsługa zapłonu. W pełni podpisujemy się pod komentarzem miesięcznika, że TMAX Tech MAX „prowadzi się precyzyjnie niczym rasowy motocykl, a przyspieszenia potrafią zawstydzić niejeden sprzęt”!

Yamaha MT-125 to zdobywca drugiego miejsca wśród najlepszych motocykli do prowadzenia na samochodowe prawo jazdy. Ten wszechstronny pojazd został wyposażony w silnik z układem zmiennych faz rozrządu, o liniowym przyroście momentu obrotowego, i sprzęgło antyhoppingowe z funkcją docisku. Głosujący z pewnością docenili widelec upside-down, zapewniający pełną kontrolę niezależnie od warunków, czy radialny zacisk gwarantujący wyjątkową skuteczność hamowania przy dużych prędkościach. Odważny przód z dwoma światłami, sportowa rama oraz agresywna linia nadwozia przypominają o jego rodowodzie Dark Side of Japan.

Czytelnikom miesięcznika „Motocykl” bardzo dziękujemy za głosy oddane na jednoślady Yamahy. Wasza opinia jest motywacją do udoskonalania maszyn i dążenia do tego, by motocykliści za kierownicami pojazdów sygnowanych trzema kamertonami zawsze czuli się wyjątkowo.